Välkommen till min nya blogg!

Tjeeena världen! Nu har jag och gabbi skaffat blogg tillsammans, vad kan jag säga om oss? Hmmm.. Vi är fett dryga säger jag bara. Vi är uppkäftiga, nej driver vi är snälla (a). Vi lärde känna varandra för något år sedan hos Sara&Hadil, två kompisar till oss typ. Sedan träffades vi på ung08 år 2008 när jag gick dit med min älskade styvsyster och sedan blev vi bättre vänner och sådära. Sen nu alla vi som hängde där gick åt alla olika håll fast det är bara jag och gabbi nu. Vi hälsar ju självklart på dem vi hängde med och sånt ibland, sen så träffas jag och gabbi nästan varje dag. Om det är något så är det bara att fråga oss, men ni måste skriva till vem av oss ni frågar så vi vet. Jalla ta hand om er.. Och juste, till er läsare som kommer, jag kommer skriva för det mesta om samhället, osv. Alltså många bilder, mycket låtar. Då och då skriver jag om min vardag.
piiizzäääut!


- Gabriella och jag


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hur gammal är du Jennifer?

Har du någon kille eller gillar? På g lr nåt

Puss

2010-03-03 @ 17:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0